Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aicmak | użytkownik

imię i nazwiskoKamelia adresŁódź zarejestrowany15.12.2008 @21:35:38 ostatnio na stronie17.05.2010 @21:03:30

Nie jestem profesjonalistka w dziedzinie fotografii, ale robię to co lubię... Czasami jak zrobię komuś zdjęcie pyta się dlaczego uśmiecham się do aparatu... Lubię też patrzeć na coś i myśleć, że uwieczniłam chwilę która się nigdy już nie powtórzy...

Proszę o jakieś rady, które pomogą mi wykonywać lepsze fotografie, bez popełniania bezmyślnych, drobiazgowych błędów...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty16 komentarze61 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon d90, zenit - znaleziony w starej szafie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lalilali    02.04.2009 @21:33:41
Miło mi ; - )
~teoledo    02.04.2009 @20:51:24
Dzięki piękna za wizytę i miłe słowa
Pozdrawiam
miłego wieczorka
~FttSniper    09.03.2009 @09:02:01
ciekawe sie zapowiada więc poobserwuję pozdr!
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
~pedraczek    08.03.2009 @22:50:48
Tak mucie moje, to córka znajomej mojej mamy
~commediadellarte    12.02.2009 @19:26:59
Dziękuję.
~mateja09    10.02.2009 @14:46:10
Dzięki
~Scorpionflower    06.01.2009 @16:01:54
no co,chciałem Ci pomóc :P
~Scorpionflower    05.01.2009 @19:15:57
no mówie co widze przecież...
a więc: File->Open i wybierasz foto jakie chcesz zmniejszyć
jak już masz,to klikasz w maksymalizuj(to koło czerwonego krzyżyka,na zdjęciu co wyskoczyło w nowym oknie), następnie Image-> Image Size...i wpisujesz wymiar(np800)...uffff:P
~Scorpionflower    05.01.2009 @19:01:17
fajny jest,taki zgrabny...haha masz ten program już?xd
~Scorpionflower    05.01.2009 @18:46:46
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1013&PhotoFiltre+6.3.2
wpierw pobierz,dasz rade chyba? haha:P
nos też jest spoko
~Scorpionflower    05.01.2009 @18:10:27
ok,znajde i Ci wyśle link i dam małą instrukcje co i jak
no są takie duże i radosne :P
~Scorpionflower    05.01.2009 @17:48:38
haha,mam program do zmniejszania,chcesz to Ci go znajde w necie i se sciągniesz a masz jakiś prog do edycji?tam też idze zmniejszać rozmiar Te oczy to naprawde fajne haha
~Scorpionflower    05.01.2009 @17:31:47
wiem,moje zdjęcia to kupa ogólnie haha Twoje sie ciekawie zapowiadają,pozwole sobie obserwować
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt